Hangi müşterilerimiz internet paketini değiştirebilir?
Tüm müşterilerimiz mevcut paketini değiştirebilir. Mevcut müşterilerimizin aşağıda yer alan mevcut durumlarına göre geçebileceği paketler değişmektedir. Kampanyasız (taahhütsüz) mevcut müşteriler: Tüm paketlere geçiş yapabilir. Kampanyalı (taahhütlü) mevcut müşteriler: İndirim dönemi devam ediyorsa: Sadece kampanyaya dahil olan ve kampanyaya başlangıcında tercih edilen paketten aylık yürürlükteki standart ücreti daha yüksek paketlere geçiş yapabilir. İndirim dönemi tamamlandıktan sonra: Kampanyaya başlangıcında tercih edilen paketten aylık yürürlükteki standart ücreti daha yüksek paketlere geçiş yapabilir. Daha yüksek hızlı paketlere geçilmek istendiği durumda abonenin altyapısının yeterli olması gerekmektedir. Yetkili kanal tarafından gerekli kontrol yapıldıktan sonra paket değişikliği yapılıp yapılamayacağı bildirilecektir.
Paket değişikliği işlemi hangi kanallardan yapılabilir?
Hat dondurma işlemini (0850) 302 02 43 Tıkla Net Müşteri Hizmetleri’nden ve Online İşlemler menüsünden gerçekleştirebilirsiniz.
Paket değişikliği için hangi belgeler gereklidir?
Paket değişikliği işleminin yapılacağı kanalımız bazında gerekli olan belgeler; Paket değişikliği işlemini (0850) 302 02 43 Tıkla Net Müşteri Hizmetleri’nden ve Online İşlemler menüsünden gerçekleştirebilirsiniz. Kimlik ibrazı ile İnternet Ek Hizmet Talep/Değişiklik Formu içerisinde yer alan paket değişikliği alanının doldurulup imzalanması yeterlidir. (0850) 302 02 43 Tıkla Net Çağrı Merkezi’nden belge gerekmeksizin güvenlik teyidinin ardından tercih edilen pakete geçiş yapılmaktadır, Tıklanet Online İşlem Merkezi’nden paket değişikliği işlemi için belge gerekmemektedir.
Ay içinde paket değişikliği durumunda, internet hizmeti yeni paket ile ne zamandan itibaren kullanılabilir?
Paket değişikliği yapılan tarihten itibaren yeni paket ile internet hizmeti almaya devam edilebilir; herhangi bir kesinti olmaz.
İnternet hattı dondurulduğunda, paket değiştirilebilir mi?
Öncelikle internet hattının aktif hale getirilmesi gerekir, hat dondurulmuş statüdeyken paket değişikliği yapılamaz.
Fatura borcu nedeniyle hattı kapalı olan müşteriler, paketini değiştirebilir mi?
Fatura borcu nedeniyle hattı kapalı olan müşteriler paket değişikliği yapamaz. Fatura borcu ödendikten sonra internet erişimi hemen açılacaktır. İnternet erişimi başladıktan sonra paket değişikliği yapılabilir.
Nakil (İnternet hizmetini başka bir adrese taşıma) başvurusu ile aynı anda paket değişikliği de yapılabilir mi?
Nakil başvurusu ile paket değişikliği başvurusu aynı anda yapılamamaktadır. Nakil işlemi tamamlandıktan sonra paket değişikliği yapılabilir.