Hat dondurma hizmetinden faydalanmak için hangi kanallara başvurmalıyım?
Hat dondurma işlemini (0850) 302 02 43 Tıkla Net Müşteri Hizmetleri’nden ve Online İşlemler menüsünden gerçekleştirebilirsiniz.
Hat dondurma uygulaması döneminde ücretlendirme nasıl olacak?
Hat Dondurma süresi içinde olan kullanıcılar için aylık internet erişim ücreti alınmayacaktır. İnternet erişim ücreti dışında kalan; kullanılan katma değerli hizmet ücretleri, taksit, hat dondurmadan dolayı yansıtılması gereken iadeler, geçen aydan devir eden ücretler var ise faturalanacaktır.
Birden fazla internet aboneliğim var, her biri için ayrı başvuruda mı bulunmalıyım?
Evet, her hattınız için ayrı dondurma talebinde bulunmalısınız.
Hat dondurma süresinde nakil/devir işlemi yapabilir miyim?
Hattınız donmuş durumdayken herhangi bir işlem yapamazsınız, öncelikle hattınızı açtırmanız gerekir.
Hattın açılma zamanı ise 180 günlük süreyi aşmayacak şekilde abonelerimiz tarafından belirlenir. Seçilen sürenin sonunda hat otomatik olarak açılır.
Hat dondurma işlemi yaptım, hattımın açılma tarihini değiştirebilir miyim?
Hattın açılma zamanı, hattın dondurulmuş şekilde kaldığı toplam süre 180 günü geçmemek ve bir sonraki yıla sarkmamak şartıyla ertelenebilir ya da öne çekilebilir. (0850) 302 02 43 Tıkla Net Müşteri Hizmetleri’ne başvuruda bulunmak gerekir.
Hat dondurma yılda kaç kez kullanılabilir?
Hat dondurma hizmetinden, bir müşteri yılda en fazla 2 kez ve toplamda 180 günü aşmayacak şekilde faydalanabilir.
Hattı donmuş ve hattını zamanından önce açtırmak isteyen müşterinin kullanılmayan süresi devreder mi?
Kullanılmayan süre ilk hat dondurma tarihinden itibaren 1 yıl içinde kullanılabilir.
Hat dondurduğum aylarda çıkan faturalarımı ödemezsen hattım kısıtlanır mı?
Hat dondurulduğunda, aylık internet erişim ücreti faturalandırılmaz. Bunun dışında yer alan taksitler veya kullanılan Katma Değerli Servis ücretleri Tıkla Net faturasında yer alır. Hat dondurma sürecinde faturalar düzenli olarak ödenmelidir. Ödenmemesi durumunda hat borcundan dolayı kısıtlanır. Hat dondurma sürecindeki bir müşteri borçtan kısıtlamaya girerse borcunu ödedikten sonra hat açılmaz, hat dondurma devam eder.
Hattım borcumdan dolayı kapalı. Hattımı dondurabilir miyim?
Borcundan dolayı kapalı olan bir internet hattı için dondurma işlemi yapılamaz. Faturalar ödendikten ve hattın açılması sağlandıktan sonra hat dondurma işleminden faydalanılır.
Hattım kapamada değil ama ödemediğim faturam var. Bu durumda da hattımı dondurabilir miyim?
Evet, hat dondurma işlemi gerçekleştirilebilir fakat son ödeme tarihi geçmiş faturanız bulunuyorsa dondurma işlemi gerçekleştirilemez.
İleri bir tarihte başlayacak dondurma talebi alınabilir mi?
Hat dondurma talebi alındığı andan itibaren geçerlidir. Abone dondurmanın açılacağı tarihi belirleyebilir.